Dostava 2-3 dni
Dostava 2-3 dni od naročila
30 dni za vračilo
30 dnevni garancijski rok za menjave / vračila
Brezplačna dostava
Za naročila nad 100€ brezplačna dostava
osebni prevzem
Košarica
Košarica

O trgovini

  

Kako postanem član kluba Superge   ?

  • Član kluba lahko postanete tako, da kliknete na ikono Klub superge ter vpišete svoj e-mail, ime in primek ter naslov
  • V rubriko geslo vnesete tudi vaše osebno geslo (najmanj 5 znakov), nato kliknete potrdi.

    S tem bo vaša registracija potrjena in za vas bodo veljali klubski pogoji nakupa.
    Članstvo je za vas popolnoma brezplačno in vam ne nalaga nobenih obveznosti.

Kako si lahko pridobim e-mobilno kartico in kakšne ugodnosti mi prinaša?

        Postopek pridobitve je enostaven in ga lahko opravite takoj. Pridobitev mobilne e-kartice je popolnoma BREZPLAČNA!

  • Za pridobitev e-mobilne kartice Klub Superge, morate biti najprej član Kluba Superge.
  • Kliknete na Moj profil na domači strani zgoraj in vnesete v okenci vaše uporabniško ime in geslo. 
    Odprla se vam bo stran Moj profil, kjer kliknete mobilna kartica in sledite navodilom:          
  • Vnesite GSM številko vašega mobilnega telefona v prazno okno.
  • Kliknite oranžni gumb SHRANI.
  • Na vaši mobilnik vam bomo v nekaj sekundah poslali potrditveno kodo.
  • Kodo vnesete v okno, ki se vam bo odprlo na monitorju vašega računalnika.
  • Takoj po potrditvi boste na vaš mobilnik prejeli vašo e-kartico, ki vam prinaša veliko ugodnosti.
  • Če želite ugodnosti prejemati tudi na vaš Facebook profil, boste vnesli še podatek za Facebook (ni obvezno).

    Glavne prednosti in ugodnosti, ki vam jih prinaša mobilna e-kartica:
  • v vseh trgovinah Tomas sport, boste lahko kupovati po nižjih klubskih cenah.
  • enkrat mesečno boste preko MMS-a obveščeni o atraktivnih ponudbah.
  • deležni boste cenjših skupinskih nakupov.
  • na vaš mobilnik bomo občasno poslali promocijsko kod za posebne popuste.
  • lahko boste zbirali kupone ali jih delili na facebook-u s prijatelji.
  • prodobitev mobilne e-kartice je popolnoma BREZPLAČNA.

        Več o e-mobilni kartici in ugodnostih, ki jih prinaša, si lahko preberete na strani: www.superge.si/Mobikartica

 

Kje lahko preverim in urejam moje podatke( naslove, gesla, nakupe... )?

Vaše podatke lahko vedno dobite in urejate v Mojem profilu na domači strani( zavihek zgoraj ).

mojem profilu lahko preverite:

  • vaše uporabniško ime ( e-mail)
  • vašo člansko številko ( 56754-AA)
  • vaše geslo, ki ga lahko po želji tudi spremenite
  • vaše naslove za dostavo, ki jih lahko tudi dodajate in nastavite vaš privzet naslov za dostavo
  • vašo gsm številko, ki jo lahko tudi spremenite
  • vaše podatke za e-mobilno kartico, kjer lahko spreminjate podatke o obveščanju na vaš mobilnik
  • vašo obliko podplata, če ste opravili analizo teka v trgovini in priporočilo za obutev glede na rezultate analize
  • vaše nakupe v spletni trgovini od leta 2011 naprej ( artikel, vrednsoti nakupa, številko ki ste jo kupili... )

 

Kaj storim, če imam ob nakupu težave ali pa bi rad več informacij o izdelkih?

Če imate ob nakupu težave, vam jih bodo pomagali odpraviti naši prodajalci. Z njimi lahko stopite v stik na več načinov:  

  • pošljite nam e-pošto na naslov info@superge.si (Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v 24. urah).
  • Pokličite nas po telefonu ob delavnikih (od 7h30h do 15h): 01 422 80 34.

Ali imajo izdelki v trgovini garancijo?

Pri nakupu v naši trgovini ne tvegate ničesar.   Vsi izdelki v trgovini imajo 30. dnevno brezpogojno garancijo. Kar pomeni, da nam lahko katerikoli kupljeni izdelek, ki vam ne ustreza ali z njim niste zadovoljni, v originalni embalaži, nepoškodovanega in nenošenega, v 30. dneh vrnete in brez vprašanj vam bomo povrnili vaš denar.
 

Ali je mogoče, da naročim izdelek, ki ga nimate na zalogi?

Vsi izdelki, ki jih vidite v trgovini superge.si, so na zalogi.  

Naša trgovina je povezana z našim skladiščem, zato so podatki o zalogi vedno ažurni. V 99% naročil, se vam more zgoditi, da bi naročili izdelek, ki ga potem mi ne bi mogli dostaviti. Izjeme so seveda reklamacije in pri odpremi blaga ugotovljene poškodbe. Takih artiklov vam vsekakor ne moremo poslati. O morebitnem preklicu takšnega naročila vas bomo obvestili po telefonu. POMEMBNO OBVESTILO: tekom razprodaj zaradi velikega obiska ne jamčimo izpolnitve naročil. Če naročila ne bo mogoče izpolniti vas bomo telefonsko obvestili.

Želimo vam prijetno kupovanje,

Rok Završnik, vodja internet trgovine Superge. si


 

Vsebina spletnih strani, fotografije, besedila in grafike so last Tomas Sport 2 d.o.o. in so zaščiteni po zakonu o avtorskih pravicah. Nepooblaščena uporaba brez pisnega soglasja je prepovedana.